Do naszego serwisu laptopów trafił do diagnozy laptop, w którym nie można było zainstalować systemu operacyjnego. Klient po wielu bezskutecznych próbach postanowił oddać do nas laptopa do zdiagnozowania i ewentualnej naprawy.
Po wstępnym sprawdzeniu urządzenia wyeliminowaliśmy problem z pamięciami RAM oraz wadliwym oprogramowaniem.
Dysk twardy, który był zamontowany w komputerze, podpięliśmy pod urządzenia diagnostycznego. Okazało się, że problem powodował uszkodzony dysk twardy.
Często objawami uszkodzonego dysku są:
- problemy z uruchamianiem,
- wyskakujące bluescreeny podczas uruchamiania systemu Windows,
- spowolnione działanie komputera,
- zacinanie ekranu.
Szybko udało się zdiagnozować problem, po wymianie dysku laptop odzyskał sprawność oraz swoją pierwotną szybkość.
Zapraszamy do naszego serwisu laptopów w Piasecznie.
5/5 - 49 ocen